Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Lowongan Kerja PT Offshore Works Indonesia (Java Offshore) (Accounting Executive)

PT Offshore Works Indonesia - Java Offshore was established in 2010 and has operating entities in both Malaysia and Indonesia, and all the entities operates under the flagship branding of Java Offshore Java Offshore is a leading offshore services contractor providing survey and subsea solutions to various segments within the O&G and Marine Related Industries. It has a predominant share of the market in South East Asia. Java Offshore has invested in more than 100 highly skilled team members with varying international and local experiences and various strategic assets including vessels, survey equipment and an AUV to support its operations in the region. Java Offshore operates on a Regional Level but has successfully penetrated into the European, Middle East and East Asia Market through Strategic Partnerships. Our vision and mission of the future is we want to be the Offshore Contractor of Choice in the segments we operate within ASEAN. The Contractor of Choice is defined by our ability.


We're Hiring....

Lowongan Kerja PT Offshore Works Indonesia (Java Offshore)


Saat ini PT Offshore Works Indonesia (Java Offshore) kembali membuka lowongan kerja terbaru untuk mencari calon karyawan yang siap mengisi posisi jabatan yang sedang dibutuhkan. Perusahaan akan mencari kandidat yang terbaik sesuai dengan kualifikasi dan yang cocok untuk posisi yang akan di tempatkan.

Dibawah ini merupakan posisi jabatan yang tersedia beserta dengan kualifikasinya saat ini bagi Anda para pencari kerja yang tertarik untuk mengembangkan karir.



Accounting Executive

Requirement:

• Male/ female

• Bachelor Degree in

• Min. 2 years experience as a accounting

• Able to communication in English

• Based in head office Jakarta

To apply this opportunity, please submit your application letter and CV (with photo) to :


Subject based on your position.

Example: (JKT-Accounting Executive)


GABUNG DI CHANNEL TELEGRAM AGAR TIDAK KETINGGALAN INFO LOWONGAN TERBARU SETIAP HARINYA KLIK: 

https://t.me/rumahnyaloker



Selalu WASPADA terhadap segala tindak PENIPUAN dan kesalahan informasi tertentu mengenai iklan rekrutmen. Kami tidak pernah meminta pelamar atau kandidat untuk menggunakan layanan agen perjalanan tertentu untuk mengatur transportasi dan akomodasi, serta pembayaran apa pun selama proses pendaftaran dan seleksi".


"Bagi teman-teman di harapkan agar membaca profil perusahaan, kualifikasi serta jobdesk posisi yang di butuhkan oleh perusahaan".


Selamat mencoba, semoga bermanfaat, berhasil dan sukses bagi para pejuang yang sedang mencari kerja. Silahkan berbagi ke teman dan kerabat yang membutuhkan.