Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Lowongan Kerja Greatwall Drilling Asia Pacific (GDAP) 8 Posisi

We are Greatwall Drilling Asia Pacific (GDAP), a company of CNPC (China National Petroleum Corporation), is an Engineering and Services company providing onshore drilling operations and oil field services to the worldwide oil and gas industry. Through years’ successful operations after its establishment in 1990, GDAP has made rapid growth into an international drilling contractor and oil field services provider with the main business scope covering drilling, work over, seismic, wire line, mud logging, cementing, drilling fluid services, coring, fishing, testing, top drive and equipment and tools rental and technical consultation and training for petroleum exploration and development activities. Greatwall Drilling launched its business in Indonesia since1999 and PT. Greatwall Drilling Asia Pacific was established to provide services including but not limited to Drilling, Cementing Services, Mud Services, Top Drive, Oil field Tools or facilities supply. We seek potential candidates for these position.



We're Hiring....

Lowongan Kerja Greatwall Drilling Asia Pacific (GDAP)


Saat ini Greatwall Drilling Asia Pacific (GDAP) kembali membuka lowongan kerja terbaru untuk mencari calon karyawan yang siap mengisi posisi jabatan yang sedang dibutuhkan. Perusahaan akan mencari kandidat yang terbaik sesuai dengan kualifikasi dan yang cocok untuk posisi yang akan di tempatkan.


Posisi:

1. Rig Superintendent

2. Toolpusher

3. Driller

4. TDS Engineer

5. Chief Mechanic

6. Chief Electrician

7. Materialman

8. HSE


Requirements:

• Have valid IADC certificate and MIGAS certificate (for position 1, 2, 3, 4)

• Have experience in RIG 1500 - 2500 HP

• Be able to work on remote area

• Prioritize Indonesia citizen


Bagi Anda yang berminat dan memenuhi kualifikasi, silahkan kirimkan surat lamaran beserta CV dan dokumen pelengkap lainnya ke alamat email berikut:

recruitment@gwdc-indo.com

Subject email : Name_Position


GABUNG DI CHANNEL TELEGRAM AGAR TIDAK KETINGGALAN INFO LOWONGAN TERBARU SETIAP HARINYA KLIK: 

https://t.me/rumahnyaloker


Selalu WASPADA terhadap segala tindak PENIPUAN dan kesalahan informasi tertentu mengenai iklan rekrutmen. Kami tidak pernah meminta pelamar atau kandidat untuk menggunakan layanan agen perjalanan tertentu untuk mengatur transportasi dan akomodasi, serta pembayaran apa pun selama proses pendaftaran dan seleksi".

"Bagi teman-teman di harapkan agar membaca profil perusahaan, kualifikasi serta jobdesk posisi yang di butuhkan oleh perusahaan".

Selamat mencoba, semoga bermanfaat, berhasil dan sukses bagi para pejuang yang sedang mencari kerja. Silahkan berbagi ke teman dan kerabat yang membutuhkan.